۱۹ پاسخ

اره طبیعیه ، این ماه بزاق زیاد ترشح میشه بلد نیستن همشو قورت بدن میریزه بیرون

بنظرم اشتراک گهواره رو برای خودتون بخرید💕💐

تصویر

بله عزیزم ❤️

اره قبلا بود طبیعیه بخداااااا طبیعیه
چرا انقد نگرانی اخهههههه
اینا جز تکامل رشد نوزاده 🙄

آره
بچه های قبلیم اینجوری نبودن همه هم یازده ماهگی دندون در آوردن ولی دخترم از دو ماهگی اینقدر آب دهنش می ریزه که من حوله مخصوص دادم دسنش بازم لباس و چادر منو خیس میکنه🥺

اره خیلی

اره میریزه نزدیک دوماه میریزه تا ۱ سالگی ادامه داره اگر بچه ات رفلاکس هم داشته باشه شدتش بیشتر میشه

اره فراوون

نه اونجوری زیاد نیس هس ولی کم

ارع ولی نمیدانم چرا

بله دختر منم اینجوریه

بله چه جورم🤤

اره دختر من تمام لباس ما و خودش خیس میکنه

آره پسر منم می‌ره لثه سفت میکنن

از بوس هم میشه نزارید ببوسن حتی خودتونن بخصوص رو لبو دهن بچه🙏❣️

تازه اولشه چن ماه ادامه داره😅

اره دختر منم همینجوری میریزه ازش

بله

آره دختره منم اینطوریه

سوال های مرتبط

مامان 🩵بچه هام🩵 مامان 🩵بچه هام🩵 ۴ ماهگی