بچه ها شمام اب از دهان نی نی میره

۱۵ پاسخ

اره زیاد علتش چیه؟

اره حسابی یقش خیس میشه ، تف میده بیرون و حباب حباب😁

آره چون بلد نیستن قورت بدن

سلام دوستان کارم آتلیه کردن عکس خونگی به آتلیه ای هست کسی سفارشی داشت تو روبیکا درخدمتم
@Atoleeya_baran

سلام دوستان کارم آتلیه کردن عکس خونگی به آتلیه ای هست کسی سفارشی داشت تو روبیکا درخدمتم
@Atoleeya_baran

آره دختر من گاهی اینجوری میشه

خیلی زیاد

اره ابیاری شده همه خونه😂

آره دختر من چند روزی هست اینجوریه حباب هم میده بعضی وقتا

آره زیاد

اره خیلی

خییلی زیاد

شدیدن

اره میریزه

دومی اینجوریه .اولی اصلا نداشت

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان دنیز وایهان♥️💙 مامان دنیز وایهان♥️💙 ۱۵ ماهگی