بچه ها چرا اب از دهان نی نی میره

۸ پاسخ

میخواد لثه سفت کنه برای دندون در آوردن

من از دوماهگی اب دهان داشت ۵ ماه لثه هاش ورم کرد الان ۶ دراورد

دندونش هست

بچه های من از دوماهگی اینجورین
مدام لباس عوض میکنم یا پیشبند میبندم

بخاطر پستونک

پسر منم از ۴ ماهگی خیللللی زیاد آب میریزه

طبیعیه عزیزم
پسرمنم همینطوره

کاملا طبیعیه و اصلا نگران نباشید از ماه ۴شروع میشه واسه دندان هاشون داره جا زیر لثه پیدا میکنه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۷ ماهگی