۱۲ پاسخ

اره.

آب لوله

بله با اب ولرم میشورم

یا علی چقد سوال😂

بله روزی چن بار

بله.

اره
من هروقت که پی پی کنه هم همیشورم دست و صورتشو
شاید روزی سه چهار بار بشورم
دستاشو بیشتر چون همش تو دهنش میکنه

بله بله

با اب لوله

روزی چند بار می‌شورم چون دستشو تو دهنش می‌بره
این فصل هم ویروس اسهال و استفراغ زیاده

بلی🙂

اری..

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی