اره.
آب لوله
بله با اب ولرم میشورم
یا علی چقد سوال😂
بله روزی چن بار
بله.
اره
من هروقت که پی پی کنه هم همیشورم دست و صورتشو
شاید روزی سه چهار بار بشورم
دستاشو بیشتر چون همش تو دهنش میکنه
بله بله
با اب لوله
روزی چند بار میشورم چون دستشو تو دهنش میبره
این فصل هم ویروس اسهال و استفراغ زیاده
بلی🙂
اری..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.