یا میجوشونم
یا مایع استریل میزنم
گاهی هم فقط با اب
مایع مخصوص شستشو روزانه اشیشه شیر از سیسمونی بگیر مایع استریل نه ی مایع هست مثل مایع ظرفشویی ولی فقط مناسب ظروف و پستونک و شیشه شیر نی نی هست خوبیش اینه واسه استفاده روزانه هس اصلا بو هم نداره
با فرچه شیشه شور
با فرچه شستشوی شیشه شیر
هفته ای ی بار هم استریل میکنم با مایع استریل یونی
با آب ولرم سرشو میزار محکم بالا پایین میکنم چند بار 😁😁 هر چند روز هم استریل میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.