۱۰ پاسخ

دیگه انقدرسوسول بارشون نیاریم.مایع ظرفشویی بشورولی قشنگ آب بکش🫢

والا من با ریکا

مایع ظرفشویی دیگه حوصله چیزای دیگه ندارمم🫠😂

با مایع ظرف شویی

من از اول با مایع ظرفشویی میشستم ولی خیییلی ابکشی کردم

با مایع ظرف شویی معمولی
بنظرم مهم ابکشیه
ایت که کفی چیزی رو ظرف نمونه

مامانا منظورم شیشه شیر نیستا قابلمه و قاشق اینا ظروف غذا خوری

مایع ضدعفونی کننده

مایع مخصوص

مایع مخصوص شیشه شور و پستونک

سوال های مرتبط