۳ پاسخ

من فعلا فقط شیشه شیر و میشورم با مایع مخصوص یونی بی‌بیبی ولی در آینده هم ظروفشو با همین مایع میشورم ..... مایع ظرفشویی برا آدم بزرگاام بده چه برسه نینی ( این نظر منه)

مایع مخصوص کودک بگیر

بشور ولی خوب اب بکش

سوال های مرتبط