من یه رکابی تنش میکنم فقد ...هم تو خونه هم بیرون
چه خونه چه بیرون یه دونه
الان که هوا گرمه لختم راش ببری هیچی نمیشه
دوباره اومدی رگباری بپرسی
الان که هوا گرمه تو خونه زیر کولر و بیرون جفتش یدونه لباس حالا یا آستین کوتاه یا بلند ولی چون دخترم تپل هست سعی میکنم گشاد و راحت باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.