۳ پاسخ

نگران نباش درهرصورت به ملت چیزی نمی‌رسه
طبق شناختی که من از دولتمون دارم،مثلا هزار دلار طلبکاره که مثلا میشه ۱۰۰ کیلو ذرت
ایران راضی میشه که ۵۰ کیلو بگیره
بعد این ۵۰ کیلو رو می‌فرسته جای دیگه مثل عراق و ازش بجای هزار دلار ،۵۰۰ دلار میگیره
بعد اون ۵۰۰ دلار رو مثل خاوری که برد ،میبرن توی همون آمریکا و کانادا واس خودشون سرمایه میکنن

میبینی چه باحاله
هممون سر کاریم

نمیدونم مثل اینکه قرار شده با پولای مسدود شده ایران محصولات کشاورزی امریکایی رو خرید کنیم .
داریم امریکا رو از رکود اقتصادی نجات میدیم

میگن این محصولات هزارجور مریضی داره

سوال های مرتبط

مامان نلا و لیا 👧🏻👧 مامان نلا و لیا 👧🏻👧 ۳ سالگی
مامان ارین مامان ارین ۳ سالگی