میگن توافق شده … تا ۳ماه

۱۲ پاسخ

الکیه گفتن هفته بعد دوباره جلسه دارن
والا ده ساله مذاکرات تمومی نداره عمرمون رفت ...

بخدا بازم معلوم نیس. باز فردا یه داستان جدید

شمام خسته شدید؟ 💔

ایران ک همیشه میگه توافق کردیم 😑 چیو توافق کردن خدا می‌دونه

خدا می‌دونه چخبرع دارن واسه ملت فیلم بازی میکنن

دیروز دخترم عموم گرجستان بود عصری بیلیت پرواز داشت نامزدشم از اونجا میخواست بره انگلیس اینم می اومد تهران بعد رسیدم اومده بود خونه ما با نامزدش حرف می‌زد میگفت تموم پروازا بعد تو به ایران لغو شدن میترسیدن بزنن

همین روزاس ک امریکا حمله کنه
راحت میشیم خیالتون راحت باشه
آزاد میشیم فقط صبر کنید

ولا دیگه خسته شدیم له شدیم تو این اوضاع و تورم‌.....

تاسه ماه ک نه ...افتاد برادوشنبه وین اگه اشتباه نکنم

نه کذبه

نه بابا دوباره دوشنبه مزاکره دارن اخبار گفت

کی گفته

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۳ سالگی
مامان ariya مامان ariya ۳ سالگی
مامان ارین مامان ارین ۳ سالگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۳ سالگی