یعنی امیدی به توافق با این مذاکره نیست؟

۶ پاسخ

اون دفعه هم مذاکره داشتن میکرد از اون طرف حمله کردن 🫠

مذاکره نمیشه، جنگی هم نمیشه😅

ن......

فعلا معلوم نیست چی بشه،متاسفانه طلای جهانی گارد صعودی داره و هیچ کس فک نمیکرد تو این مدت انقد گرون بشه و بالا بره طلا

خیر.

توافق نشد

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۳ سالگی
مامان ariya مامان ariya ۳ سالگی
مامان روژان و رَستا💝 مامان روژان و رَستا💝 ۳ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۳ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ سالگی
مامان دلاناودیان مامان دلاناودیان ۳ سالگی
مامان نلا و لیا 👧🏻👧 مامان نلا و لیا 👧🏻👧 ۳ سالگی
مامان ارین مامان ارین ۳ سالگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۳ سالگی