خانما بنظرتون توافق میشه

۷ پاسخ

همه امیدوار هسیم
جدای از بحث گرونی هیچکی جنگ رو دوست نداره حتی خود مسئولا

توافق هم کنند ۶۰روز قراره مهلت بدن که سر هسته ای به توافق برسند یا مثل ادم جنگ کنید یا کنار بکشید ما هم از بلاتکلیفی و بدون اینترنت در بیایم

من چندروزه پدرشوهرم فوت شده ن سمت گوشی رفتم ن خبر...مگه میخان توافق کنن؟؟؟؟؟؟

فکر کنم توافق کردن

فک نکنم نه ایران کوتاه میادسرهسته ای وتنگه نه اون هابی خیال میشن

انشالله که بشه. به خدا خسته ایم دیگه. ولی فکر نکنم

آره .....

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۳ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ سالگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۳ سالگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۳ سالگی
مامان ariya مامان ariya ۳ سالگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۴ سالگی
مامان روژان و رَستا💝 مامان روژان و رَستا💝 ۳ سالگی
مامان دلاناودیان مامان دلاناودیان ۳ سالگی