همه امیدوار هسیم
جدای از بحث گرونی هیچکی جنگ رو دوست نداره حتی خود مسئولا
توافق هم کنند ۶۰روز قراره مهلت بدن که سر هسته ای به توافق برسند یا مثل ادم جنگ کنید یا کنار بکشید ما هم از بلاتکلیفی و بدون اینترنت در بیایم
من چندروزه پدرشوهرم فوت شده ن سمت گوشی رفتم ن خبر...مگه میخان توافق کنن؟؟؟؟؟؟
فکر کنم توافق کردن
فک نکنم نه ایران کوتاه میادسرهسته ای وتنگه نه اون هابی خیال میشن
انشالله که بشه. به خدا خسته ایم دیگه. ولی فکر نکنم
آره .....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.