اینا من تا جایی که یادم میاد مذاکره دارن سیر و سفر خارجی دوست دارن میرن به اسم مذاکره ی دوری بزنن بیان
فعلا خوش بینانع هست ولی اصلا معلوم نیست حتی اگر بد هم باشه به ما نمیگن ک مردم هول نکنن نترسن
مذاکره و نتیجه مثبت، زهی خیال باطل
اصلا نمیشه به مذاکرات دل بست دفعه قبلی وسط مذاکرات جنگ شد
نه عزیزم کدوم توافق
نه زر میرنن اینا تا نزنن داغون نکنن باز میگن خوشبینانس وگر ن اینترنشنال. ابنارو ببینی میببنی ک اوضاع خیطه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.