خداروشکر توافق شد

تصویر
۱۷ پاسخ

این وسط فقط جوونامون رفتن

چه فایده که کاسب ها و دلال ها چیزی و ارزون نمیکنن

آمریکا ب تعهداتش پایبند نمیمونه

معلوم نیست چی تو مغزشه بی صفت

زمانی خوشحال میشیم که قیمتا هم بیاد پایین مردم خیلی تحت فشار ان ..

این ک تاحالا کلی توافق کرده بعدم زدش زیرش....حالا درگیر جام جهانیه بعدش دوباره شرو میکنه ...از این انسانیت بالا نمیاد...هدفش مستعمره کردن ماست ...

ترامپ هم مثل عراق شد برادر ما آفرین به حکومت آفرین 🤣🤣

چشم از این ترامپ بی وجدان اب نمیخوره....دوباره بعد جام جهانی شروع میکنه...این تو ذاتش ادم کشی

خداروشکر 🥲🥲
انشالله ک از این ب بعد برای مردم کشورم همه چی خوب باشه و حسرت و آرزوی ب دلشون نمونه 🥲🥲

فقط خدا کنهه همچی خوب بشه😔مردم به آرامش برسن

دلار اومده پایین برو مغازه گوشی فروشی ببین با همون دلار 170تومنی اگه باهات حساب نکرد

کاش پایبند بمونه ،چون آبان ماه انتخابات دارن مجبور شده یکم کوتاه بیان

چه فایده ای کاش یکم زندگی هامون راحت تر میشد زیر فشار داریم له میشیم

نگران نباش .هنوز نشاشیدن شب درازه....
اینم برادر برجامه

میخوام چیکار وقتی خوردو خوراک ارزون نشده
ما یدونه دلمون به بالا رفتن قیمت طلا بود اونم اومد پایین بدبخت شدیم رفت

فقط این وسط 40هزار نفر و لچه های مدرسه میناب اضافه بودن

چی بگم والا از صبح باز اینستا دارن جار میزنن که طلا باز میشه ۲۰ تومن

آررررره صبح زود توافق رو امضا کردن

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۳ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ سالگی
مامان ارین مامان ارین ۳ سالگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۳ سالگی
مامان روژان و رَستا💝 مامان روژان و رَستا💝 ۳ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۳ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ سالگی
مامان نلا و لیا 👧🏻👧 مامان نلا و لیا 👧🏻👧 ۳ سالگی