اگه میخواستن توافق کنن چرا این جنگ راه انداختن چرا مردم بدبخت تر کردن،چرا مردم ۲دسته کردن انداختن به جون هم ......
خدا لعنتشون کنه
هزار بار لعنت کنه
نه بابا توافق کجا بوده هنوز ترامپ نشناختی برای کاهش قیمت هر باری میاد یه چرندی میگع
دیگه چه اهمیتی داره همش فلاکت و بدبختی
از همه بیشتر از ترامپ حالم بهم میخوره یه آدم تو اون موقعیت چطور میتونه اینهمه دروغ بگه خاک به سر یا بزن بکش تموم کن
یام زبونتو بزار کونت بشین مرد اینجور زنک اخه
توافق هم بکنن موقتی هست
نه گفتن اورانیوم رو توو همین ایران رقیقش میکنن
▶️⏸▶️⏸▶️⏸▶️⏸
جنگ ممکنه شکل چنینی پیدا کنه ...
( مانند فیلمی که هی استوپ می کنی و شروع می کنی . جنگ ، آتش بس ، جنگ ، آتش بس )
و در هر شروع مجددی شدت بیشتری پیدا کنه ...
فعلا هیچی نگفتن معلوم نیست که توافق کردن یا نه
کجا توافق کردن؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.