۴ پاسخ

منم اون یکی دخترم با تب تشنج کرد میترسم یکم داغ شدنی استرس دارم مرسی

37 ب بالا تب حساب میشه

تب نداره که ۳۷و۲ شروع تبه

تب نیست 36 که

سوال های مرتبط

مامان شهاب ومهدی مامان شهاب ومهدی ۴ سالگی