بنظرتون ایران توافق میکنه؟

۸ پاسخ

ر. ی. د. م خود وسطش

هرکاری میکنن این گرونی رو تموم کنن دیگه بریدیم واقعا کم اوردیم
خیلی سخت داره میگذره خیلی

هم جنگ کردیم هم مذاکره رفتیم هم گرونی دیدیم در حالیکه میگفتن گرونی دیگه نمیشه چون داریم میریم مذاکره خدا لعنو کنه این قماش روحانیو از وقتی رئیس جمهور شد رید تو این مملکت بای این مذاکره اش

خدا کنه توافق کنن
دیگه هیچی برام مهم نیس فقط نمیخوام دیگه صورت دخترمو وحشت زده ببینم

ان شاءالله که آرامش به کشورمون برگرده

کاش توافق بشه
چقد همه چی گرون شده اخه احح

فعلا که اوضاع خرابه توافق هم به تعویق افتاده فکر کنم جنگ شده امشب گفتن چند تا از اسکله ها رو زدن

بعید میبینم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ سالگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۳ سالگی
مامان ariya مامان ariya ۳ سالگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۴ سالگی
مامان روژان و رَستا💝 مامان روژان و رَستا💝 ۳ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ سالگی
مامان دلاناودیان مامان دلاناودیان ۳ سالگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۳ سالگی