۳ پاسخ

چجوری ثبت نام کردی؟

وقتی ثبت نام کنی قرعه کشی کنن اسمت دربیاد تا فکر کنم ۵ سال نمیتونی ثبت نام کنی نه سایپا ن ایران خودرو

فکر کنم میگه دیگه نمیتونی ثبت نام کنی

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت زهرا❤ مامان هدیه حضرت زهرا❤ ۱۵ ماهگی