روی واژنم سمت چپ هر از گاهی یه تیر میکشه ایا خطر نداره

۳ پاسخ

هفته های اول آدم هم استرس داره و هم اینکه از هرچی میترسه
نگران نباش همش طبیعیه
هفتت بیشتر بشه اینا کم میشه

منم همینطورم و انگار که طبیعی هست

نه عزیزم عصب رحمه... همه چی طبیعیه تو بارداری

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری