واسه منم همچین میشه🫤
آره منم همینا رو میگم. من با قاشق له میکنم دیگه
شیشه شو چند گرفتی چند سی سیه؟
آب داغ باشه و باقاشق حل کن
چونکه بسیار سنگینه نان
خوب همش نمیزنی
منم شیر کامفورت میدم اینطوری میمونه باید خوب هم بزنی
اول شیرو تو اب کم حلش کن بعد بقیه اب و بریز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.