۸ پاسخ

واسه منم همچین میشه🫤

آره منم همینا رو میگم. من با قاشق له میکنم دیگه

شیشه شو چند گرفتی چند سی سیه؟

آب داغ باشه و باقاشق حل کن

چونکه بسیار سنگینه نان

خوب همش نمیزنی

منم شیر کامفورت میدم اینطوری میمونه باید خوب هم بزنی

اول شیرو تو اب کم حلش کن بعد بقیه اب و بریز

سوال های مرتبط

مامان شوکولات خونمون مامان شوکولات خونمون ۳ ماهگی
مامان شوکولات خونمون مامان شوکولات خونمون ۳ ماهگی
مامان ماهلین😍🩷 مامان ماهلین😍🩷 ۴ ماهگی
مامان شوکولات خونمون مامان شوکولات خونمون ۳ ماهگی