۸ پاسخ

من استفاده کردم ی دوره خیلی خوب بود الانم اطرافیانم دارن استفاده میکنن خیلی راضی هستن هر روز صبح 5 سی سی باید بدی رو اخلاق هم هییییچ تاثیری نداره ولی خودم و اطرافیانم خیلی راضی بودیم و هستیم از این

باید روزی ۵ سی سی بدی

من میدم خوبه ولی یدونه ک جدید گرفتم مولتی سانسول ینی عااااالیه اصن

خیلی خوبه اخلاق به خاطر سنش هست شروع جیغ و بهونه هست تازه

این به خلق و خو کاری نداره اون شربت راسیپه که هرکی بخوره به شدت عصبی میشه ،دوروز به بچه دادم اشتها عالی به شدت عصبی، فرداش خودم خوردم وووای شیشو خورد کردم،من هیچ وقت دایانو دعوا نکرده بودم اون روز دیدم دستشو دارم میکشمو پرتش کردم رو مبل یهو له خو م اومدم وووای این بچته وحشی

منم واسه دخترم استفاده کردم خوب بود
روزی ۵سی سی بده
تا سه ماه میتونی بدی بعد یکی دوماه نده دوباره اگه خواستی بگیر بهش بده

شربت خوبیه نه نگران نباش اصلا تاثیر روی خلق وخونداره

۵ سی سی این خیلی خوبه من میدادم اشتهاش قشنگ خوب میشد

سوال های مرتبط