دیروز سونو رفتم پسرم ۲۸۰۰ وزنش بود به دنیا بیاد میره دستگاه ؟😔

۲۵ پاسخ

دختر من ۲۴۳۰بود دستگاه نرفت

بچه سالم باشه بخاطر وزن دستگاه نمیره دختر من ۲۹۰۰ بود

نه دستگاه به وزن ربطی نداره

نه خوبه ۲۸۰۰ مگه بقیه چندکیلو میزان😁

خوبه وزنش

دختر من 2800 بدنیا اومد دستگاه نرفت 38هفته و 3 روز بودم

به وزن چ ربطی داره دستگاه برای مشکلات دیگه بچست

وزنش خوبه ک عزیزم دوست من تو۳۷هفته و۶روززایمان کردپسرش۲۳۰۰بوددستگاهم نرفت

دختر من ۲۳۰۰بود نرفت دستگاه

دوتا فامیل من چند هفته اخیر بچه دار شدن هر دو ۳۷ هفته، یکی ۲۶۰۰ یکی ۲۷۰۰. هیچکدوم دستگاه نرفتن.

عزیزم ربطی به وزن نداره که مهم اینکه تنفسش خوب باشه شما هفته ات خوبه که

تا ی هفته دیگه به ۳ میرسه نه چرا بره دستگاه

حالا اگه هفته بعد زایمانته انشالله ۳کیلو میشه دیگه سعی کن زیاد بخوری کباب اینا این یه هفته رو

نه نمیره

دختر منم ۲۸۵۰ بود ۳۷ هفته کامل،نرفت دستگاه.

دختر من ۲۵۱۰ بود نرفت

دختر من ۲۶۰۰بود دستگاه نرفت ولی بالا اورد بعدش بستری شد

من1700بود نرفت دستگاه

نه بابا چرا باید بره خوبه وزنش نگران نباش بزرگ میشه ریه هاش تکمیل شده به امیدخدا

فک نکنم بره دستگاه

نه از ۲۵۰۰ نرماله و اینکه تا بدنیا بیا حداقلش ۳ میشه نگران نباش اصلا

ن بابا خوبه تازع از ۲۳۰۰ دیگه دستگاع نمیرن

فک نکنم دنیا اومدنی دست کم ۳۱۰۰ میشه

نه بابا پسر من ۲۶۰۰بود

دختر من ۲۷۰۰به دنیا امد دستگاه نرفت

سوال های مرتبط