نه بالای۲نمیره
نگفتن وزنش کمه؟
ن نمیره بیشتر میشه هفته ت بره بالاتر
دکتر بهم گفت بالای ۲ کیلو دستگاه نمیخواد
خواهر من با وزن ۲۳۰۰اومد دستگاه هم نرفت الان ماشالا کلاس دوم
وزن بچه ربطی به دستگاه ندارع
من ۳۶ هفته زایمان کردم وزن دخترم ۳۴۰۰ بود دستگاه رفت
امپول ریه هم زده بودم
وزنش نسبت به هفته کم اما وزن کم دلیل بر دستگاه رفتن نیست انشالله که نمیره عزیزم
نه نمیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.