نه بابا ۳۷ که دیگه بچه بزرگ شده
من دختر خواهرم ۳۴هفته و دو روز دنیا اومد هیچ مشکلی نداشت وزنشم سه کیلو و ۲۰گرم بود
ن کامله از من پسر اولم ۳۷ هقته دو روز به دنیا اومد خداروشکر نرفت دستگاه برا این هم دو هفته ای هس آمپول ریه زدن
سلام من ۳۶ هفته و ۵ روزم، امروز از دکتر پرسیدم کی دنیا بیاد دیگه کامله و خیالم راحت باشه گفت از همین روزا دیگه کامله و نگرانی نداره.
البته که در کل بستگی به شرایط داره، من بچه ۳۴ هفته دیدم دستگاه نرفته، ۴۰ هفته دیدم چند روز تو دستگاه بوده
ولی به لحاظ پزشکی و در شرایط نرمال از ۳۷ هفته دیگه کامله بچه
نه من ۳۷ هفته و ۳ روز زایمان کردم بچم دستگاه نرفت
بچه خواهر من ۳۶ و ۶ روز،دنیا اومد. خداروشکر دستگاه نرفت
پسرمن رفت دستگاه تا سه روز برای تنفسش
ب احتمال زیاد ن
از 36 هفته و 6 روز کامله
نه بازم بستگی داره ب شرایط بچه .من 37هفته دنیا آوردم و همه چی خوب بود
پسرمن دنیا اومد سه روز رفت دستگاه
نه گلم
من قراره ۳۷هفته ۵ روز زایمان کنم همش نگرانم دستگاه بره
نه والا از ۳۵ هفته به بعد کامله معمولا
نه بچه کامله دستگاه نمیخواد
معمولا نه بستگی ب شرایط بچه داره
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.