سلام خانما اگر بچه 37 هفته به دنیا بیاد میره دستگاه؟

۱۶ پاسخ

نه بابا ۳۷ که دیگه بچه بزرگ شده
من دختر خواهرم ۳۴هفته و دو روز دنیا اومد هیچ مشکلی نداشت وزنشم سه کیلو و ۲۰گرم بود

ن کامله از من پسر اولم ۳۷ هقته دو روز به دنیا اومد خداروشکر نرفت دستگاه برا این هم دو هفته ای هس آمپول ریه زدن

سلام من ۳۶ هفته و ۵ روزم، امروز از دکتر پرسیدم کی دنیا بیاد دیگه کامله و خیالم راحت باشه گفت از همین روزا دیگه کامله و نگرانی نداره.
البته که در کل بستگی به شرایط داره، من بچه ۳۴ هفته دیدم دستگاه نرفته، ۴۰ هفته دیدم چند روز تو دستگاه بوده
ولی به لحاظ پزشکی و در شرایط نرمال از ۳۷ هفته دیگه کامله بچه

نه من ۳۷ هفته و ۳ روز زایمان کردم بچم دستگاه نرفت

بچه خواهر من ۳۶ و ۶ روز،دنیا اومد. خداروشکر دستگاه نرفت

پسرمن رفت دستگاه تا سه روز برای تنفسش

ب احتمال زیاد ن

از 36 هفته و 6 روز کامله

نه بازم بستگی داره ب شرایط بچه .من 37هفته دنیا آوردم و همه چی خوب بود

پسرمن دنیا اومد سه روز رفت دستگاه

نه گلم

من قراره ۳۷هفته ۵ روز زایمان کنم همش نگرانم دستگاه بره

نه والا از ۳۵ هفته به بعد کامله معمولا

نه بچه کامله دستگاه نمیخواد

معمولا نه بستگی ب شرایط بچه داره

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۳ ماهگی