۱۱ پاسخ

چرا دیسلایک زدید

ن عزیزم کامل شدس

نه امید خدا نمیره

من زایمان کردم ۳۷هفته ۲روز خداروشکر بچم نرفت دستگاه ،،دیگه کامله از هفته ۳۷

ن چرا بره

هم هفته منی فک نکنم بره دستگاه چون از ۳۷ هفته دیگ بچع کامله دا من میخام زود زایمان کنم بیاد بغلم

بستگی ب شرایط بچه داره ولی احتمال زیاد نمیره دیگه هفتش کامله

نه نمیره من بچم ۳۷ هفته ۳ روز اومد نرفت دستگاه

نه نمیره دستگاه

برا من 37 و 5 ب دنیا اومد دستگاه نرفت

فک نکنم

سوال های مرتبط

مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۴ ماهگی
مامان ماندنی مامان ماندنی روزهای ابتدایی تولد