چرا دیسلایک زدید
ن عزیزم کامل شدس
نه امید خدا نمیره
من زایمان کردم ۳۷هفته ۲روز خداروشکر بچم نرفت دستگاه ،،دیگه کامله از هفته ۳۷
ن چرا بره
هم هفته منی فک نکنم بره دستگاه چون از ۳۷ هفته دیگ بچع کامله دا من میخام زود زایمان کنم بیاد بغلم
بستگی ب شرایط بچه داره ولی احتمال زیاد نمیره دیگه هفتش کامله
نه نمیره من بچم ۳۷ هفته ۳ روز اومد نرفت دستگاه
نه نمیره دستگاه
برا من 37 و 5 ب دنیا اومد دستگاه نرفت
فک نکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.