فردا میشم 37 هفته
اگ ب دنیا بیاد میره دستگاه؟؟😑


بارداری بارداری بارداری

۱۲ پاسخ

سلام خیر

ن باوا هیچی نمیشه منم قراره امشب بستری بشم برا زایمان ۳۷هفته فردا میشم ۳۷و ی روز دو دوز امپول ریه زدم ولی گف احتمال زیاد نمیره وزنش خوبه

نه خداروشکر

فکر نکنم من امروز 36هفته بچم به دنیا اومد خدا شکر دستگاه هم نرفت

نه.

۳۸هفته ۹ماه تموم میشه

نه چرا بره

نه بچه ۳۷ هفته کامله

معمولا نه

بستگی داره به بچه عزیزم بعضیا میرن بعضیا نه

نه عزیزم

سلام نه

سوال های مرتبط

مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۴ ماهگی
مامان ماندنی مامان ماندنی روزهای ابتدایی تولد
مامان آیماه خانوم💗 مامان آیماه خانوم💗 ۵ ماهگی