خانوما بچه 37 و 4 روز ب دنیا بیاد با وزن ٣ کیلو میره دستگاه؟

۷ پاسخ

چرا لاید بره؟؟؟از ۳۷ هفته دیگه دستگاه نمیره مگر اینکه مشکلی داشته باشه

نه گلم بازم بستگی داره من پسرم 37و 4به دنیا اومد خداراشکر مشکلی نبود

ایده عکس ماه‌گرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
ادیت عکس تولد
ادیت عکس ماه‌گرد
ادیت ختنه
ادیت دندونی
فقط با کمترین هزینه عکس بچتو آتلیه‌ای کن
شما هم عکس  ماه‌گرد کوچولوهاتونو‌  بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰

لینک کانال برای عضویت
@qwer1no

نه اگه ۳ کیلو باشه خوبه ولی انکان داره ریه نارس باشه یه هفته بره دستگاه ولی احتمالش خیلی کمه چون اکثرا ۳۷ هفته ریه کامل شده

نه عزیزم ۳۷ هفته نی نی کامله/ مگر اینکه مشکل دیگه ای داشته باشه

وزنش خوبهه

همیشه ک مشکل وزن نیس

سوال های مرتبط

مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۳ ماهگی
مامان ماندنی مامان ماندنی روزهای ابتدایی تولد