ربطی به هفته و وزنش نداره
یه بچه دنیا میاد ۳۹هفته چون اب دورش خورده یا نفسش تنده میذارن دستگاه
یه بچم دنیا میاد ۳۵هفته نمیره دستگاه
نه چون بچه از ۳۷ هفته به بعد کامله
نه . کاش بچه منم چند روز دیگه مونده بود تو شکمم تا ۳۷ هفتم شده بود بعد دنیا میومد ولی هر چی خیرمونه
نه عزیزم ربطی نداره ،منم همین تایم زایمان کردم نرفت
نه عزیزم من ۳۷ هفته و ۷ روز زایمان کردم چون سزارین دومی بودم دکتر گفت خطرناکه بیشتر از این بمونه ولی هم از بیمارستان پرسیدم هم از دکتر همشون گفتن از ۳۷ بچه کامله و نگران نباش و این که دستگاه رفتن فقط ربطی به هفته بارداری نداره اگر تنفسش مشکلی داشته باشه امکان داره یه کوچولو تو دستگاه نگهش دارن
نه دیگه چون تقریبا ۳۸ هفته میشه
من ۳۷ هفته و۱ روز زایمان کردم وزن بچمم ۲۵۰۰ بود خداروشکر نرفت دستگاه البته قبلش آمپول ریه زدم
دکتر من موافقت نکرد تخت هیچ شرایطی گفت زیر ۳۸ هفته حتی اگه نیم ساعتم باشه قبول نمیکنم
۳۸ تمام یا ۳۸ به بالا
نه بابا
نه عزیزم فقط حتما آمپول ریه بزن
نخیر عزیزم
من دقیقا ۳۷ هفته و ۵ روز زایمان کردم و بچه دستگاه نرفت
نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.