۱۰ پاسخ

واای مث بچه ی من کل دیشبو نخوابید آبل مرغون گرف🥺 انقد الان اعصابم داغونه تازه حامله هم هستم حوصلشو ندارم هی میشینم یجا گریه میکنم چن روزه خوابو ازم گرفته

عزیزم احتمال خیلی زیاد دچار افسردگی بعد زایمان شدی و تحمل ت پایین اومده اینکه شما مادرشی و قطعا از همه بیشتر دوسش داری و طبیعی ه که گاهی خسته و اذیت بشی ولی نباید این داد زدن ها ادامه پیدا کنه به هر حال آرامش از بچه ت میگیره و این مثل چرخه هر دو تون رو اذیت میکنه باید پیگیری کنی نذاری روان خودت و بعدش بچه ت بهم بریزه حتما پیگیری کن عزیزم اول به خاطر خودت و بعد به خاطر دلبندت ،

منم داد میزنم گلم نمیشه واقعا واقعا نمیشه داد نزد

به خاطر دندونه منم دیگه اصلا اعصابم نمی‌کشه جوری گریه می‌کنه اعصابم بهم میریزه

واقعاً درکت میکنم بعضی وقتا از ناچاری داد می‌زنیم چون دست تنهاییم، بعضی وقتها هم جواب میده ساکت میکشن طفلی ها😥
نه بابا چیزی نمیشه بزرگتر که بشن کم کم کتک هم میخورم😂

پیش میاد برای من هم پیش اومده شدیدن از خودم متنفر شدم و دیگه هم تکرار نکردم

پسر منم از ساعت ۵ صبح داد و گریه جیغ فکر کنم یک سالگی هم جهش رشد دارن منم دعواش کردم 😔😔نزدیک ۷ بود خوابید

به‌به عکس اصفهان و خانم زیبا🩷
پیش میاد عزیزم اما تلاش کن تکرارش نکنی
میتونی از یه مشاور کمک بگیری که بتونی رفتارتو بیشتر کنترل کنی
چون حالا حالاها ازین کم آوردنها زیاده

چرا اینجوری میکنن این بچه هاااا
منم بخدا اون شب گریه کردم کلی امروز هم همش نق نق های الکی خواب ندارع درست حسابی خسته شدم درکت میکنم عزیزم 😢😢😢

نزدی بچرو

سوال های مرتبط