۹ پاسخ

خیار و نمک

اب زیاد بخور من روزی ک اب کم بخورم سردرد میشم

یه کپسول مبنامیک اسید رو بازکنی بریزی تو نصف استکان آب خوب هم بزنی بخوری 5 دیقه بعد هرسر دردی باشه ساکت میشه

اب زیادبخورتورژیمی

قرص اهن بخور شاید کم خونی

عزیزم هر وقت گشنه شدی غذاهای کم کالری و سیر کننده بخور
مثل تخم مرغ آبپز و سینه ی مرغ . نون و گوجه خیار
نباید گرسنه بمونی

مایعات بیشتر بخور و اگه ضعف داری سبزیجاتی مثل هویج بخور

رژیمت پروتئینه؟خب میان وعده بخوره .میوه ۱ واحد با خیار یا هویج.یا چای سبز و یه دونه خرما.یاشیر کم چرب و ۱عددخرما.یا
یه دونه تخم آبپز . یا حدود ۶_۷مغزیجات. یا یه فنجون ماست کم چرب با دارچین.
یا۴۰ گرم پنیر کم چرب با خیار گوجه بدون نون.۲تابیسکویت جو.
تو میان وعده من اینا بود و بیشتر میوه .
برای من سیب خیلی خوب بخاطر فیبری که داره جلو گرسنگی رو کمی میگیره

من که اصلا گشنگی تحمل نمی تونم

سوال های مرتبط

مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری