خیار و نمک
اب زیاد بخور من روزی ک اب کم بخورم سردرد میشم
یه کپسول مبنامیک اسید رو بازکنی بریزی تو نصف استکان آب خوب هم بزنی بخوری 5 دیقه بعد هرسر دردی باشه ساکت میشه
اب زیادبخورتورژیمی
قرص اهن بخور شاید کم خونی
عزیزم هر وقت گشنه شدی غذاهای کم کالری و سیر کننده بخور
مثل تخم مرغ آبپز و سینه ی مرغ . نون و گوجه خیار
نباید گرسنه بمونی
مایعات بیشتر بخور و اگه ضعف داری سبزیجاتی مثل هویج بخور
رژیمت پروتئینه؟خب میان وعده بخوره .میوه ۱ واحد با خیار یا هویج.یا چای سبز و یه دونه خرما.یاشیر کم چرب و ۱عددخرما.یا
یه دونه تخم آبپز . یا حدود ۶_۷مغزیجات. یا یه فنجون ماست کم چرب با دارچین.
یا۴۰ گرم پنیر کم چرب با خیار گوجه بدون نون.۲تابیسکویت جو.
تو میان وعده من اینا بود و بیشتر میوه .
برای من سیب خیلی خوب بخاطر فیبری که داره جلو گرسنگی رو کمی میگیره
من که اصلا گشنگی تحمل نمی تونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.