۴ پاسخ

اسپر بینی افشانه بزن بزار راحت نفس بکشه بخوابه

اسپره بینی بزن سرشو شیب دار بخوابون
بخور گرم هم خوبه کلاه هم خوبه بذاری سرش

عزیزم ویکس قلمی بگیر از داروخانه بزار نوک بینیش تا ببینم اثر داره چون من خودم اینجوری اذیت میشد بچه ام براش ویکش قلمی گرفتم خوب بود

پماد ب ب کلد بگیر براش..بخور سرد بزار..ویکس داری باز کن بزار بالای سرش

سوال های مرتبط