۲ پاسخ

شیر مادرو اول قطع کن ک راحتترباشه بعد شیر خشک قطع کن جاش پاستمریزه بریز

تا ۱ سال و ۳ ماه شیر خشک دادم بعدش تا به الان پاستوریزه

سوال های مرتبط