۵ پاسخ

من فرهان خودش یادگرف اونم بلدنبود ولش کن

دکتر گفت تا ۹ ماهگی فرصت هست برای نشستن بدون کمک

نه دختر من از ۵ نیم بود بدون کمک نشت الانم ۴ دست پا میره کمکش کن بشینه باکمک بالش اینا

مجبورش نکن خودش میشینه هنوز دیر نیست

خوب باید خودت تو بغلت یا تو زمین با کمک مینشوندی یاد میگرفت الان زیاد نذار بمونه در روز چند بار بذار بشینه با کمک اسباب بازی هاشو بده ولی خودت پیشش باش یاد میگیره

سوال های مرتبط

مامان دنیز کوچولو مامان دنیز کوچولو ۱ سالگی