۶ پاسخ

جفت ک بعد بچه میاد بیرون خیلی راحت
اونکه شکمو فشار میدن واسه اینه که خون اضافه خالی بشه رحم جمع بشه

نه، جفت که بدون فشار میاد، فقط میگن یکی دوتا سرفه کن در نهایت.
شکمو بعدش یکم فشار میدن تو هردو مدل زایمان چه طبیعی چه سزارین که دیواره رحم بریزه و رحم جمع بشه، ولی من زایمان قبلیم اصلا با ماساژ و فشار شکم اذیت نشدم، قابل تحمل بود

بله جفت هم فشار میدن و درد داره و باید زور بزنی.برا دراومدن خون هم فشار میدن و اونم درد داره،ولی وقتی درد طبیعی رو کشیدی این دردا واقعا چیزی نیست

اره ولی زیاد درد نداره

جفت خودش راحت میاد بیرون بعده بچه ی زور بزنی یا اینک دست میکنن داخل ببینن چیزی نباشه

آره دو سه بار

سوال های مرتبط