بعد زایمان جفت مثلا اندازه یه بشقابه که رگ و عروق وصله به دیواره رحم..از دیواره رحم جدا که میشه میان رحم رو آروم فشار میدن که خونش بیاد و اون رگ و عروق بسته بشه.و خونریزی بعدا کمتر میشه.رحم جمع تر میشه.فکر کنم دوبار ماساژ میدن.بخاطر خودمون هست نباید مقاومت کنی و دستشو پس بزنی
برا زایمان طبیعی فشار نمیدن چون هنوز بخیه نزدن هرچی خون خودش میاد
من ظهر زایمان کردم، عصرش اومدم برم سرویس که خیلی خونریزی کردم جوری که ببخشید ریخت همه جا کثیف شد
بعدش پرستار اومد شکمم فشار داد
راستشو بخوایی درد داره ولی در حدی نیس که نتونی تحمل کنی
نه بابا اصلا درد ندادره فشار رحمی
من نزاشتم فشار بدن برا سزارین وافعا نمیتونستم
اره فشار میدن من زایمان قبلم خیلی یواش اومدن فشار دادن دو سه بار
ولی اینبار ماماهمراه خودم جوری فشار داد که دردش از زایمانم بدتر بود تو زایمانم جیغ نزدم ولی موقه فشار دادن جیغ میزدم
تاززه جاش مشتاش خوب شده زیر دلم درد میکرد تا چن وقت
بستگی به ماما داره ک چجوری فشار بده
آقا منو فشار ندادن تو زایمان اولم که طبیعی بود نمیدونم چرا
دردناک واقعا🫠
ولی زود تموم میشه و خب لازمه ، بهش فکر نکن دیگه زایمان درد داره خب در کل
مگ برای طبیعی هم فشار میدن🫠😐فک میکردم برای سزارینه
اره قسمت زیر ناف ناحیه رحم رو فشار میدن خونا بیاد بیرون
بدون دردم نیست😑
اگه بخوام حقیقتش رو بهت بگم، دردش از زایمانم بیشتره
من خیلی اذیت شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.