۵ پاسخ

در چ مورده؟

آره خوبه

بله عزیزم

عالیه، خصوصا نسبت به قیمتش😁

آره خوبه.‌دخترمن خیلی دوسش داره

سوال های مرتبط

مامان ادوین مامان ادوین ۳ سالگی