۴ پاسخ

روغن گلیسیرینم خوبه

پدی لاکت برای اسهاله بی بی کر برای یبوست

اینو‌دکترنوشته برامن خوب بود

تصویر

لاکتولوز بده هرهشت ساعت ۱سیسی البته اینم بگم که دوروز طول میکشه اثرکنه به مرور اثرمیکنه اصلا عجله نکن وباید مدام بدی قطعش نکن

سوال های مرتبط

مامان 𝐻𝑒𝒹𝒾𝓎𝑒𝒽 مامان 𝐻𝑒𝒹𝒾𝓎𝑒𝒽 ۱۷ ماهگی