شام بچه ها چی گذاشتید؟؟

۴ پاسخ

فعلن دو وعده میدم یکبار صبح یکبار عصر صبح فرنی با موز
غروب هم سوپ دادم(هویج و سیب زمینی و برنج و مرغ)

سوپ.

من صبحونه حریره بادوم میدم
میان وعده میوه پوره مثلن موز
نهار سوپ مرغ
عصرونه بیسکوییت له شده
شام هم سرلاک میدم همیشه چون خوب سیرش مبکنه تا صبح
مابین این ها هم شیر خودم میدم

برا خودمون ابگوشت گذاشتم
فعلا نمک و ادویه بهش نزدم، میخوام از همون بردارم براش

سوال های مرتبط

مامان آیماه🌙 مامان آیماه🌙 ۱۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۶ ماهگی
مامان ارغوان 👧🏻 مامان ارغوان 👧🏻 ۱۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری
مامان کیانا.کامیار❣️ مامان کیانا.کامیار❣️ ۱ سالگی
مامان پرهام کوچولو مامان پرهام کوچولو ۱۷ ماهگی