یا عدسی درست میکنم یا فرنی موز😩
من ی تیکه مرغ یا گوشت میزارم بپزه
سیب زمینیم قاچمیکنم با ی کم سبزی داخلش میریزم
وقتی پخت میکس میکنم داخلش به دلخواه بلغور .جوپرک .ورمیشل ی کدومشو میریزم که قوام بگیره
پسرم دوس داره.
عصاره قلم یا پای مرغم میریزم.
منم موندم چی درس کنم
یا حریره بادوم درس کنم
یا بازم سوپ
کوکو سیب زمینی براش درست کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.