سلام مامانا اسم اَبرا چطوره بنظرتون

۱۳ پاسخ

با احترام، سلیقه من نیست ❤️

اصلا قشنگ نیس

خیلی قشنگه
اصلا نظر کسیو نپرس چون معلوم نیست سلیقشون مث سلیقه تو باشه

بنظرم قشنگه اتفاقا زیادم نیست ولی هرچی ب دل خودتو همسرت نشست بزار❤️❤️

خوشگله که 🥰🥰

اره خیلی خوشگله

به نظر من خوشگله جدیدم هست

اسم سلیقه ای هست از کسی نظر نپرس هر چی دلت هست بزار

هرچی خودت دوست داری بزار ولی چون نظر پرسیدی به نظر من قشنگ نیست اسم های خوشگلتر و با آوای بهتری میتونی پیدا کنی

خوبه قشنگه

بسیار زیباس

خوبه سلام به خورشید میرسونه

خیلیم قشنگه😍❤

سوال های مرتبط

مامان ماهیرا مامان ماهیرا ۹ ماهگی
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوقلوهام🥹 مامان دوقلوهام🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌ام بارداری
مامان اَبرا☁️♥️ مامان اَبرا☁️♥️ ۹ ماهگی
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گندم مامان گندم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان اَبرا☁️♥️ مامان اَبرا☁️♥️ ۹ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۷ ماهگی