با احترام، سلیقه من نیست ❤️
اصلا قشنگ نیس
خیلی قشنگه
اصلا نظر کسیو نپرس چون معلوم نیست سلیقشون مث سلیقه تو باشه
بنظرم قشنگه اتفاقا زیادم نیست ولی هرچی ب دل خودتو همسرت نشست بزار❤️❤️
خوشگله که 🥰🥰
اره خیلی خوشگله
به نظر من خوشگله جدیدم هست
اسم سلیقه ای هست از کسی نظر نپرس هر چی دلت هست بزار
هرچی خودت دوست داری بزار ولی چون نظر پرسیدی به نظر من قشنگ نیست اسم های خوشگلتر و با آوای بهتری میتونی پیدا کنی
خوبه قشنگه
بسیار زیباس
خوبه سلام به خورشید میرسونه
خیلیم قشنگه😍❤
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.