اسم ابرا قشنگه بنظرتون؟

۱۲ پاسخ

واسه فیلم و سریال خوبه
واسه بچه نه

چون نظر خواستی نظر من اینه قشنگ نیس

نه برکه نه ابرا
بنظرم خیلی اسم‌های چیپیه

واقعا نه 🥴

با احترام خیر

به نظر من اسم قشنگی نیس

اره‌ خیلی

من دوس‌دارم
اگ دخترم بود تو الویت هام بود
ابرا
آلا
اینا سایقه ایه اخه
چون هراسمی بذاری بلخره یکی‌پیدامیشه بگه ن قشنگترازینم هس
چون خودتم پیش نمیاد اززهمه اسماخوشت بیاددیگ

ما یه ابرا داریم انقد نازههه🥹
ب نظرم اسم لطیفی هست
ولی ریشه اش عربیه

سلیقه ایه. یه دختر بچه میشناختم اسمظ ابرابود انقدر ناز وبامزه بود به اسمش میومد همون موقع ازین اسم خوشم اومد.
ابرا
صحرا
به نظرمن خیلی قشنگن

قشنگه ،از یه اسمی خوشت میاد همون بزار بقیه نظر شخصی شونو میگن ♥️

😑😑
ای خدا از دست این اسمای بروز چیکار کنم مننن

سوال های مرتبط

مامان ابرا خانم مامان ابرا خانم ۸ ماهگی
مامان ماهیرا مامان ماهیرا ۹ ماهگی
مامان 💞نی نی🍼🐣💞 مامان 💞نی نی🍼🐣💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتیا💙 مامان آرتیا💙 ۱۱ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان آنیکا مامان آنیکا ۲ ماهگی
مامان Mahlin مامان Mahlin ۳ ماهگی
مامان هامین 💙هاکان مامان هامین 💙هاکان ۲ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۶ ماهگی
مامان ❣️بنیامین ❣️👼 مامان ❣️بنیامین ❣️👼 ۷ ماهگی