واسه فیلم و سریال خوبه
واسه بچه نه
چون نظر خواستی نظر من اینه قشنگ نیس
نه برکه نه ابرا
بنظرم خیلی اسمهای چیپیه
واقعا نه 🥴
با احترام خیر
به نظر من اسم قشنگی نیس
اره خیلی
من دوسدارم
اگ دخترم بود تو الویت هام بود
ابرا
آلا
اینا سایقه ایه اخه
چون هراسمی بذاری بلخره یکیپیدامیشه بگه ن قشنگترازینم هس
چون خودتم پیش نمیاد اززهمه اسماخوشت بیاددیگ
ما یه ابرا داریم انقد نازههه🥹
ب نظرم اسم لطیفی هست
ولی ریشه اش عربیه
سلیقه ایه. یه دختر بچه میشناختم اسمظ ابرابود انقدر ناز وبامزه بود به اسمش میومد همون موقع ازین اسم خوشم اومد.
ابرا
صحرا
به نظرمن خیلی قشنگن
قشنگه ،از یه اسمی خوشت میاد همون بزار بقیه نظر شخصی شونو میگن ♥️
😑😑
ای خدا از دست این اسمای بروز چیکار کنم مننن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.