سلام اسم نورا چطوره بنظرتون؟

۱۲ پاسخ

قشنگه😍

اطراف من انقد نورا زياد شده نگم،البته اين انتخاب اسم كاملا ب پدر مادر مربوطه

قشنگه. من لنا گذاشتم برا دخملی

سلیقه م نیست از طرفی خیلی هم چندسال اخیر زیاد شده

نظرتون اسم نهال چطوره ؟

من گفتم اگه بچم دختر باشه بزارم نورا ولی نشد☹️خیلی قشنگه

خیلی قشنگه
اسم دختر اولیم نور گذاشتم پشیمونم نورا نذاشتم

قشنگه 😍

کج میشه ، نوره صدا میکنن

قشنگه

قشنگه
کلا اسم سلیقه ایه

قشنگه😍

سوال های مرتبط

مامان دخترام🩷🩰 مامان دخترام🩷🩰 ۱۲ ماهگی
مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی
مامان آریا و تودلی🩷 مامان آریا و تودلی🩷 هفته چهلم بارداری
مامان دختر کوچولو 💓 مامان دختر کوچولو 💓 ۲ ماهگی
مامان محیا جونم مامان محیا جونم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان خانوم کوچولو🩷 مامان خانوم کوچولو🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان نورا🌞 مامان نورا🌞 ۱۰ ماهگی