سلام خانما میگم بنظرتون اسم دنیز و سلین و نورا کدامش شیکتره؟؟

۱۳ پاسخ

نورا😍

سلین بهتره

دنیز..

سلین.

دنیز🩷

دنیز

دنیز

من نورا دوست دارم

دنیز . وای اسم دنیز منو یاد ی دختر ۳ ساله تو کلاس بچم میندازه این دختر انقدددددد شیطون بود خونه همه بچه ها تو شیشه بود وای ی چیز عجیبی بود

من اسم دخترمو نورا میزارم ولی دنیز هم قشنگه

من شخصا نورا رو دوست دارم وایب خوبی بهم‌میده

نورا.

دنیز🌊🩵

سوال های مرتبط

مامان Lena💕 مامان Lena💕 ۹ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان دوقلو ها 💗💗 مامان دوقلو ها 💗💗 هفته سی‌ام بارداری
مامان خرسی مامان خرسی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نورا مامان نورا ۷ ماهگی
مامان آریا و تودلی🩷 مامان آریا و تودلی🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان محیا جونم مامان محیا جونم هفته سی‌وسوم بارداری