سلام خانما اسم دنیز قشنگیه یا دلسا

۱۲ پاسخ

دنیز خیلی قشنگه

دلساااا

جفتش قشنگه

هر دوتا قشنگه

دنیز

دنیز

منم دنیز میزارم 🤩🤩

صددرصد دلسا دختر دومیه منم دلساعع خیلی اروم و خانومه

سلام خودت چی دوست داری همون رو انتخاب کن

ابجد اسمش رو در بیار عزیزم

دنیز🥺😍

هیچکدوم😊

سوال های مرتبط

مامان اِلا مامان اِلا ۱ ماهگی
مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلسا خانمی مامان دلسا خانمی ۱۳ ماهگی
مامان ♡°•دِلسـا •°♡ مامان ♡°•دِلسـا •°♡ ۶ ماهگی