۱۶ پاسخ

بچه منم هنوز اسم نداره انتخاب اسم دختر خیلی سخته هر چی من انتخاب می‌کنم شوهرم میگه نه...از دیانا جفتمون خوشمون اومده بود...
انقدر مامانم و خواهرم ایراد گرفتن از نظرم افتاد

اسم خیلی سلیقه ای هست واقعا هرکدوم بیشتر به دل خودت میشینه انتخاب کن

چرا مردا انقد لوسن سر اسم انتخاب کردن😂🤣

دلسا جدیدتر و قشنگتره

عزیزم دلانا هم اسم قشنگیه به معنی قلب مادر

دلسا قشنگه

واقعا دلسا خیلی قشنگ تره

دنیا از ریشه دنی میاد یعنی پست، دنیای یعنی جای پست، به نظرم دلسا زیباتر هست

دلسا💯

دنیا خیلی قدیمیه ، دلسا بهتره

دنیا رو بیشتر دوس دارم

قطعا دلسا😍

دنیا خیلی قدیمیه

هر دو قشنگه من دنیا بیشتر دوست دارم

دلسااا😍

دنیا قشنگتره

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا ۷ ماهگی
مامان دلسا خانمی مامان دلسا خانمی ۱۳ ماهگی
مامان ♡°•دِلسـا •°♡ مامان ♡°•دِلسـا •°♡ ۶ ماهگی
مامان آیلین جونم‌🌙 مامان آیلین جونم‌🌙 ۵ ماهگی
مامان نیلماه🌊🌙🐇 مامان نیلماه🌊🌙🐇 ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۶ ماهگی
مامان دیانا مامان دیانا ۸ ماهگی