زیادی میدی یا اروغشو نمیگیری
میگم یعنی اشکال نداره اگه بچه اذیت نشه..دختر منم همینجوریه روزی چندبار بالا میاره دکترش گفت اشکال نداره نگران نباش
دختر من بعضی وقتا انگار شیر سر دلش مونده وقتی بالا میاره راحت میشه اروم میشه
۵ یا ۶ بار ولی خب بالا اوردنی که بچه رو اذیت نکنه اشکال نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.