تا چند بار شیر بالا آوردن در روز طبیعی؟

۲ پاسخ

اگر زیاد بالا میاره باید ببری دکتر یا ریفلاکس داره یا اینکه زیاد بهش شیر میدی...پسرم بالا میاورد گریه هم میکرد سونو کرد فهمیدیم ریفلاکس داره ..الان شربت کیدیزول مصرف میکنه

تا زمانی ک وزن دهی اوکی باشه هر چقد بالا بیاره اشکالی نداره

سوال های مرتبط

مامان کیان، آدرینا مامان کیان، آدرینا ۱ ماهگی