موز بده بهش
اسهالش ابکیه یا حالت سفتع؟
عزیزم ببر دکتر خدایی نکرده بدنش کم آب نشه ضعیف نشه
شایدب دندون باشه دخترمنم یه هفته ست اسهاله هریه ساعت یبار پوشک عوض میکنم دکترهم بردم خوب نشدگفت ب دندونه
ببر دکتر
پدی لاکت بده خیلی خوبه
اب سیب بهش بده زیاد.به شیرخشکشم اگه میخوره یه پیمونه بیشتر اضافه کن غلیظ تربشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.