۱۰ پاسخ

وااااای خدا مبارکه عزیزم خیلی برات خوشحالم خداروشکر بسلامتی بدنیا اومد🥹❤️ خودت در چ حالی عزیزم ☺️زایمان چطور بود خیلی سخت و طاقت فرسا بود یا ن دردش قابل تحمل بود من خیلی استرس دارم 😢

ای جان مبارکه قدم نورسیده مبارک

بلخره زایمان کردییی
مبارکههه

عزیزم مبارک باشه ماشاالله
توروخدا برای منم دعا کن کیسه ابم پاره بشه چیکار کردی ب منم بگو🤣بخدا زایشگاه صدرصد بستری میکنن وقتی کیسه اب پاره بشع

ای خدا مادر چقد نازه خدا حفظش کنه زیر سایه پدرومادربزرگ بشه😍😍😍😍😍

مبارکه عزیزم خوش قدم باشه

مبارکه عزیزم بیا تجربتو بگو

زایمان طبیعی خیلی سخته؟

خدایاااااا😍😍😍
مبارکه❤️❤️❤️❤️

خدا حفظش کنه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان علیهان مامان علیهان ۱۲ ماهگی