خانما ب شکمم میخوره نی نی دختر باشه یا پسر؟

تصویر
۱۵ پاسخ

روغن زیتون ؛یا از داروخونه کرم ضد ترک بگیر ما زنا فکر میکنیم بچه بیاریم مردا میگن اره زایمان کرده بدنش طبیعیه ترک برداره اما مردا عقلشون تو خشتکشونه هی مقایسه کنن وایراد بگیرن ...

چرب کن شکمتو حیف دختر

ای جونم مامان جان 😍 فدای سرت و خودتو نی نی که شکم ترک داره انشاءالله هر دو سالم و سلامت باشید هیچ عیبی نداره و طبیعی هست اما حس کردم دخمل بارداری 😍

چه طور شکم شماها این قدر بزرگ میشه

دختره

اگه شکمت گرد و رو ب پایین پسر اگه ب تو پهلوهاته دختره

با روغن زیتون چرب کن

آخ شکم منم همینه هیچ جور خوب نمیشه 🥺

ترک هارو تازه خورده

البته الان نفخه بیشتر

این شکم چندمیه.. چقدر خرابش کردی

بارداری دومته؟؟
ب دختر میخوره گرد تره

چقد زود شکمت ترک برداشته بچه اولته

دخمل میخوره. البته نفخ داری الان شما بارداری دومتونه ترک زدی؟

چه زود انقدر ترک خورده شکمت

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا ۱ ماهگی
مامان امیر محمد مامان امیر محمد هفته شانزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ِ فندوق🌰🩵 مامان ِ فندوق🌰🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تربچه مامان تربچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی 🥹 مامان نی نی 🥹 هفته پانزدهم بارداری
مامان مسیحا مامان مسیحا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آرکان🤍 مامان آرکان🤍 هفته بیستم بارداری